Een professioneel klant contact centrum met de daarbij behorende faciliteiten op het gebied van soft- en hardware!
Carmen Automotive BDC (Business Development Center)
De missie van #DCDW is om de online automotive beter te maken, onder meer door de beste services te bieden aan de klanten op het gebied van leadopvolging. #DCDW gelooft dat het opvolgen van actieve (link naar artikel) leads een primaire taak is voor de verkoper.
Dat is leuk, maar de online lead komt niet alleen binnen tijdens openingsuren. Juist 's avonds en in het weekend wordt er druk online georiënteerd door consumenten. Daarnaast kan een verkoper in een verkoopgesprek of aflevering zitten, waardoor snelle opvolging even iets minder snel gaat. Daarom zijn de BDC-oplossingen van Carmen ook voor jouw bedrijf relevant, ondanks je topverkopers.
Zusterbedrijf van #DCDW Carmen Automotive is de #DCDW-partner met betrekking tot alle Klant Contact Center-activiteiten om dealers, autobedrijven, importeurs en leasemaatschappijen te helpen in de opvolging van actieve- en passieve sales- en serviceleads.
Door de premium services van Carmen Automotive ben je ervan verzekerd dat alle leads binnen 10 minuten worden opgevolgd door het ervaren BDC Automotive-team. Zelfs als je verkopers zelf alle leads opvolgen, bijvoorbeeld met hulp van Calldrip, dan is Carmen je vangnet om op het moment van topdrukte in de showroom toch binnen de eerste cruciale 10 minuten je leads op te volgen.
Flexibele schil
Carmen Automotive BDC is de flexibele schil die ontzorgt en met je meebeweegt. Je betaalt geen vast bedrag, maar een variabele investering aan de hand van het volume van je leads. Achter de schermen zit een professionele groep van 55 Automotive Agents klaar die wekelijks getraind wordt door Paul de Vries en de overige medewerkers van #DCDW. Zij zijn de experts en beschikken over de nieuwste technieken en inzichten van leadopvolging.
Ook voor Chat en Direct Messaging
De service van #DCDW en Carmen Automotive richt zich niet alleen op de telefonische opvolging van online leads, maar ook op de opvolging van klantcontacten via de verschillende chat- en direct messaging-programma’s. En natuurlijk leads via e-mail. Het doel is om te allen tijde gekwalificeerde afspraken te maken in de showroom met de verkopers. De agents van Carmen Automotive BDC zijn bovendien specialist in het opvolgen van Marktplaats Direct Messaging-leads via Alice.
Meer weten over Carmen Automotive BDC?
Geen zolderkamers
Carmen Automotive BDC is een professioneel contactcentrum met de daarbij behorende faciliteiten op het gebied van soft- en hardware. Met behulp van Calldrip kun je zelf de gesprekken terugluisteren die de agents met je klanten hebben beoordeeld. De ruim 55 professionals van Carmen Automotive BDC zijn in dienst van Carmen, vaak al meerdere jaren, zodat ook intern ervaring is opgebouwd om elke dag een stukje beter te zijn. Samen met jou maakt #DCDW/Carmen Automotive BDC de online automotive beter.
Passieve leads (sales en services)
De opvolging van passieve leads (link naar artikel) is geen taak voor verkopers of andere operationele medewerkers in het dealer-autobedrijf. De manier waarop dit soort kansen moeten worden opgevolgd, vergt een andere benadering, training en begeleiding dan de opvolging van actieve leads. Carmen Automotive BDC is daarvoor zeer geschikt, met alleen maar agents die honderd procent gericht zijn op automotive en de branche begrijpen. Door Carmen Automotive BDC in te schakelen, ben je ervan verzekerd dat ook je passieve leads op een consequente wijze worden opgevolgd.
Passieve leads kunnen zowel op het gebied van sales liggen, bijvoorbeeld het nabellen van lost sales campagnes (online leads die geen verkoop tot gevolg hebben gehad) als op service geënt zijn. Dan kun je denken aan recalls, APK of andere campagnes.
Meer weten over het KCC of BDC in het autobedrijf?