Leadmanagement training
Grip op Leadmanagement - voor verkopers
Grip op Leadmanagement - voor verkopers
Deze tweedaagse training (verdeeld over twee weken) heeft als doel de verkoper voor te bereiden op de continue ontwikkelingen binnen zijn vak op het gebied van Leadmanagement en de verwachtingen die we daarbij als dealer cq importeur hebben van onze verkopers.
Aan knoppen- en producttrainingen hebben we binnen de autobranche geen gebrek. Dit is dan ook met nadruk geen knoppentraining. Grip op Leadmanagement draait om het ‘Waarom” en “Hoe”. Waarom moet je op een bepaalde manier werken met de beschikbare systemen? Wat doen ze voor jou wanneer jij er op de juiste manier mee werkt en hoe maak je dan zo goed mogelijk gebruik van die systemen?
Wat weten we over 'De klant van Nu'
Hoe ziet de digitale showroom eruit en waarom moeten we hierop anticiperen
Hoe maximaliseer je niet alleen het aantal contacten maar zorg je ook voor een kwalitatief goed gesprek
Bezwaren weerleggen: waarom is ieder bezwaar ook een kans?
Gebruik je lead management systeem in je voordeel
De onderwerpen worden uiteengezet met behulp van diverse didactische werkvormen en rollenspellen om te borgen dat de kwaliteit die we als dealer vragen van onze mensen ook tot uiting komt in de dagelijkse praktijk. Ook wordt er huiswerk meegegeven om de focus vast te houden op de leads en te bepalen waar iedere deelnemer aan kan en wil werken.