Walcu CRM.jpg

Vergroot verkoopkansen door meer grip op leads en een betere opvolging!

Walcu zorgt voor meer grip op aanvragen

Walcu

Met Walcu wordt al het klantcontact op één plek samengebracht. Of het nu gaat om een bericht via WhatsApp, een telefoongesprek, een chatbericht of een e-mail, alle aanvragen worden ontvangen in één systeem dat een takenlijst genereert met de taken die die dag afgehandeld moeten worden. Ook afspraken, offertes en voorraad kunnen hier eenvoudig worden bijgehouden.

Goed contact houden met klanten is nog nooit zo eenvoudig geweest!

Sticky notes.jpg

Aanvragen

Alle aanvragen overzichtelijk op één plek. Dat is de wens van veel verkopers. Het overzicht kan snel verloren gaan doordat er op het ene moment een chat binnenkomt via portalen zoals Marktplaats, terwijl her op het volgende moment gebeld wordt en daarnaast ook nog een WhatsApp-bericht over een auto verschijnt. Is er op dat moment geen tijd om direct op de WhatsApp te reageren? Dan kan je eenvoudig een geautomatiseerd bericht worden verstuurd, zodat de klant in ieder geval weet dat het bericht goed is ontvangen!

overzicht.jpg

Overzicht

Doordat alle aanvragen op één plek samenkomen, wordt het eenvoudiger om een afspraak in te plannen. Dit kan ook via Walcu, waarbij de agenda aan de applicatie wordt gekoppeld. Hierdoor kan direct een uitnodiging naar de klant worden verstuurd. De afspraak verschijnt automatisch in het overzicht op het moment dat deze is ingepland, waardoor ook de klantgegevens in de klantkaart eenvoudig bijgewerkt kunnen worden.

Auto uit telefoon.jpg

Voorraad

De voorraad kan gekoppeld worden aan Walcu, waardoor deze op dezelfde plek kan worden bijgehouden en verwerkt. Zo wordt het direct zichtbaar voor de klant wanneer een auto verkocht is. Foto’s kunnen eenvoudig in Walcu worden geüpload, waarna de gegevens zoveel mogelijk automatisch worden ingevuld.

pexels-pixabay-414860.jpg

Automatisering

Op het moment dat de klant niet te woord gestaan kan worden, wordt er een automatische WhatsApp gestuurd waar de klant op kan reageren. Deze berichten zijn terug te zien in het overzicht van Walcu en kunnen op deze manier opgevolgd worden. Zo worden alle klanten beantwoord, ongeacht het tijdstip dat er wordt geprobeerd contact op te nemen!

Ik wil meer informatie over Walcu!