Premium partners
Calldrip, het online lead opvolging systeem waarmee je binnen de minuut met je leads telefonisch in contact kan komen! Resultaat? Met meer dan 70% van je leads een kwalitatieve dialoog en dus een hogere conversie op je leads. Vraag een demo aan via deze link.
Marktplaats is met ruim 8 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste handelsplatformen van Nederland. Per dag worden gemiddeld 350.000 nieuwe advertenties op het platform geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd aanbod van tweedehands en nieuwe producten.
Walcu is veel meer dan een toonaangevende digitale verkoop- en marketingoplossing binnen de automotive - Walcu is uw nieuwe manier van werken. Klanten verhogen hun productiviteit en behalen een ROI van 8x tot 10x. Ze onderhouden veel meer vloeiende en multi-channel communicatie met hun klanten. En bovendien automatiseren en verbeteren ze hun interne processen.
2dehands werd opgericht in 1999 als een van de eerste zoekertjessites in België. Intussen is 2dehands met 42 rubrieken bijzonder populair: het aantal bezoekers stijgt elke dag. Zowel particulieren, als kleine en grote bedrijven bezoeken 2dehands.
Samen kopen en verkopen ze nieuwe en gebruikte items en diensten. Elke dag worden er gemiddeld 70.000 nieuwe zoekertjes geplaatst.
Wij helpen autodealers, leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders bij het optimaliseren van de verkoop van gebruikte voertuigen. Dit doen we vaak door het herpositioneren van voertuigen in de markt, het verzorgen van professionele voertuig-fotografie, het opstellen van aantrekkelijke online advertenties en het gebruik van data om verkoopkansen te verbeteren.
CARMEN Automotive BDC is hét Klant Contact Center (KCC) voor bedrijven die actief zijn in de autobranche in Nederland. CARMEN heeft als doel om samen met jou het klantcontact beter te maken. Dat kan telefonisch, vanachter het beeldscherm of via de helpdesk. CARMEN werkt voor onder meer dealers, dealerholdings en importeurs, steeds met het bereiken van de klanten als doel. Daarvoor worden alle relevante communicatievormen gebruikt die beschikbaar zijn: chat, WhatsApp en andere direct messaging tools. De telefoon, het meest effectieve communicatiemiddel, wordt ook ingezet door meer dan vijftig toegewijde, op de autobranche gerichte sales experts.
Vinacles biedt verschillende diensten met als doel uw automotive gerelateerde werkprocessen zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Door middel van de verschillende applicaties en diensten faciliteert Vinacles in de complete optimalisatie van uw bedrijfsproces op één platform. Denk hierbij aan Garage en Fleet-managementsystemen, RDW-diensten, Occasion remarketing, Voertuigdata en Import- en export.